SAUNA VERENIGING BELGIË

Over SVb

OVER SVB.

Sauna in uw buurt

Sauna’s en het hele wellnessgebeuren is iets wat altijd al heeft bestaan. De oudste “badvormen” dateren uit de periode van 5.000 tot 1600 voor Christus. De laatste 15 jaar is alles echter in een enorme stroomversnelling geraakt. U hebt het zelf gemerkt op televisie, internet, radio, magazines en wellicht zijn er ook in uw buurt enkele publieke of private sauna’s geopend.

Waar men niet altijd bij stilstaat, is dat deze baden enorme uitdagingen teweeg brengen qua hygiëne, techniek, veiligheid en zoveel meer. In 2001 is de Saunavereniging van België (SVB) opgericht als beroepsorganisatie om gezamenlijk deze uitdagingen het hoofd te bieden en te overwinnen. Door de jaren heen is SVB uitgegroeid als een kwaliteitskeurmerk voor sauna’s. Met een SVB-lidmaatschap garanderen de sauna-uitbaters dat hun faciliteiten aan de vooropgestelde regels voldoen qua hygiëne en veiligheid, beschreven in de wetgeving.

WAT DOET SVB VOOR SAUNA-UITBATERS?

WAT DOET SVB VOOR SAUNABEZOEKERS?

WAT VINDT U OP DEZE WEBSITE?

Door een SVB sauna te bezoeken, kiest u voor een kwalitatieve sauna die in orde is met alle voorschriften. U kiest voor een sauna die er volop voor gaat om u de ultieme sauna- en wellnesservaring te bezorgen.