Wu Wei.

Wu Wei is een Wellness Center met publieke badpakken wellness én privé sauna, Wellness Hotel, Meeting, Events  & Teambuilding Center. Maar ook een lokatie voor feestjes met familie of vrienden. In Kortrijk. Allemaal onder één dak, maar kleinschalig en gezellig.

Wu Wei is een plek om weer in balans te komen, een oase om te ontspannen en te genieten, maar ook om nieuwe dingen te ontdekken en – waarom niet – te werken. Of je nu alleen bent, als koppel, in familieverband, met vrienden of met collega’s van je bedrijf.

Wu Wei betekent de kunst van het niet doen, leven op het ritme van de dingen. In alle omstandigheden in evenwicht dus. Door de authenticiteit van de oude drukkerij, de introverte en heldere architectuur, de rust, de ongedwongen en gastvrije sfeer en het aangename van de verschillende activiteiten proberen we ervoor te zorgen dat iedereen ‘Wu Wei’ wordt.

Wu Wei ligt op 200 meter van het station, 8 minuten wandelen van de grote markt van Kortrijk, 2 km van de autosnelweg en midden een boeiende regio die reikt tot Rijsel, Ieper en het Heuvelland, Brugge, de kust, Gent en de Vlaamse Ardennen.

In deze corona-periode zijn wij verheugd om jullie met ‘open armen’ te ontvangen. Met de voorgeschreven maatregelen kunnen wij jullie een corona-proof en rustverzekerd wellness-momentje bieden. Wij staan met ‘man’ en macht klaar om jullie een zorgeloze sauna-tijd te bezorgen. Rust, relaxen en hygiëne zijn bij ons nu de drie hoofdcomponenten om jullie een zorgeloze wellness-tijd te garanderen.

Hier nog even alles op een rijtje:

• Wij laten per uur slechts 8 personen toe om jullie alle rust en veiligheid te garanderen
  • Wij beperken de  wellness-tijd  tot 4 uur zodat er nooit meer dan 32 mensen tegelijkertijd in het centrum zijn en we vlot de social distance regels kunnen laten respecteren buiten en in de sauna’s en het zwembad. En we ook een fantastische en rustige wellness beleving kunnen geven.
  • Vooraf reserveren is verplicht voor publieke en private wellness, hotel, restaurant en massages&verzorgingen
  • Wij vragen om het afgesproken tijdstip te respecteren. Jullie kunnen tot 15 minuten voor of 15 minuten na het afgesproken uur aankomen. Op die manier kunnen we ook de rust in de kleedkamers respecteren.
  • Breng bij voorkeur eigen badjas, slippers en 2 grote handdoeken mee. Je kan ook een dekentje en/of een kussentje meebrengen. Omwille van de veiligheid kunnen we die ook niet laten liggen. Indien je toch materiaal van ons verkiest kan je alles hier ook huren. Wij zorgen dat alles na gebruik ontsmet en gereinigd wordt.
  • Lockers worden ter plaatse toegewezen, alsook kleedkamers
  • Houd 1,5 meter afstand zowel binnen als buiten
  • Volg de instructies die aangegeven zijn bij de sauna’s en het zwembad omtrent het aantal personen toegewezen in deze specifieke zone
  • Houd afstand in de wandelgangen
  • De Hammam is verplicht gesloten voor het publiek. We kunnen die wel privé verhuren voor mensen uit dezelfde bubbel in sessies van 30 minuten (met een hammampakket en een marokaanse thee om die privé beleving compleet te maken).Reservatie vooraf of ter plaatse (indien mogelijk).
  • Gebruik de ontsmettingsdispensers die wij hebben voorzien voor een goede handhygiëne
  • Hoest of nies in de elleboog of een zakdoek (en gooi die in een vuilbak)
  • Betaal bij voorkeur digitaal
  • Kom niet naar de wellness als u zich ziek voelt of symptomen vertoont
  • Reservaties tot max. 15 personen uit dezelfde bubbel.
  • Om jullie extra bescherming te garanderen bieden wij ook individuele ontsmettingskits aan, deze zijn aan de receptie te verkrijgen bij de check-in (€10 per pakketje).
  • Binnen en buitenzwembad
  • 3 sauna's