Sweet Relaxation.

Geef uw lichaam zowel mentale als fysieke ontspanning door geregeld onze sauna te bezoeken. Wij beschikken over een volledig uitgeruste unit waar u zich als koppel even helemaal kan afzonderen van de drukte. Maar bij ons betekent naar de sauna gaan nog zoveel meer. In onze wellness kan u uw sauna combineren met talrijke andere behandelingen  zodat u volledig uitgerust terug buiten stapt na 2 of 3 uur genieten in privé sfeer.

Tarieven.

2 uur privé sauna - 2 personen 110€

Heerlijk tot rust komen en intens genieten, het kan bij privé sauna en wellness center Sweet Relaxation . Terwijl u geniet van de ontspanning die de sauna uw lichaam en geest biedt, werkt u tegelijkertijd aan uw weerstand en uw gezondheid. U kan het saunacomplex huren voor 2 uur, of langer , inclusief zoutsteen sauna, hamam, jacuzzi, zwembad,buiten terras met infrarood sauna. Kinderen zijn toegelaten , het is echter verboden speelgoed en kleine objecten mee te brengen in de baden, dit kan in de leidingen komen te zitten en het filtersysteem blokkeren. Voor kinderen vanaf 5 jaar tot 11 jaar betaal je 7.50€ Voor oudere kinderen of een extra volwassene betaal je 20€ , max. 6 personen toegelaten Een badjas kan u extra huren , badslippers breng je zelf mee of kan je kopen aan 3.50€

Wat zeggen de klanten.