ESSENZI.

Welkom bij Essenzi, uw oase in het hart van Genk. Een plek waar u tot rust kunt komen: genieten is hier het sleutelwoord !

Van zodra je bij Essenzi binnenstapt, wordt u ondergedompeld in de juiste sfeer, werkelijk niets wordt aan het toeval overgelaten. De klant in de watten leggen is hier doelstelling nr. 1.

Essenzi is een privé wellness center met twee afzonderlijke units voor 2 tot maximaal 8 personen. Desgewenst kunnen beide units ook samen afgehuurd worden. Bij de inrichting van het complex werd veel zorg besteed aan het welbevinden van onze gasten, zo zal u het minimalistische design opvallen van de wellness ruimte “Barragan” geïnspireerd door de wereldberoemde Mexicaanse architect Luis Barragan,  of wordt u overweldigd door het warme interieur van wellness ruimte “Naturals”.

Belangrijk om weten is dat Essenzi volledig is uitgerust conform de Vlarem 2 wetgeving, wat u garandeert dat zowel de waterkwaliteit als de omgeving aan alle hygiënische regels voldoet. Onze waterkwaliteit staat overigens onder permanent toezicht van een geaccrediteerd laboratorium.

Essenzi is lid van SVB, Sauna Vereniging België. Uw garantie voor waterkwaliteit en hygiëne.

Essenzi, dat is puur genot !

Wat zeggen de klanten.