Heropening Sauna's - Stand van zaken.

16/06/2020

Beste Saunafans,

Graag brengen we jullie via deze weg op de hoogte van de verdere ontwikkelingen omtrent de heropening van onze Belgische wellnesscentra.

Allereerst kunnen we jullie melden dat we vandaag een zeer productief onderhoud hadden met een medewerker van Mijnheer Denis Ducarme, Minister van o.a. Middenstand, Zelfstandigen en KMO's, waarbij de aanbevelingen en richtlijnen aangaande een mogelijke heropening op 1 juli uitvoerig werden besproken. Dit protocol wordt eerstdaags geactualiseerd en daarna voorgelegd op de Veiligheidsraad door Minister Ducarme's afgevaardigde.

Hiermee kunnen we zeggen dat het harde werk, dat onze beroepsvereniging de voorbije weken en maanden achter de schermen leverde, haar vruchten lijkt af te werpen. We zijn uiterst goed voorbereid om - van zodra de nodige toelatingen door de bevoegde instanties worden afgeleverd - de deuren van zowel de private als de publieke wellnesscentra op 1 juli te kunnen heropenen. Dit uiteraard mits de nodige voorzorgsmaatregelen, zodoende jullie allen een vlot en veilig wellnessbezoek te kunnen garanderen. Op die manier zal iedereen opnieuw zonder zorgen kunnen komen ontspannen.

Houd zeker onze website en Facebook pagina in het oog voor verdere ontwikkelingen.

Met warme groet,

Het Bestuur van Saunavereniging België