Gsmgebruik in de sauna.

05/04/2019

Naar de sauna trek je voor een dagje pure ontspanning. Gsm’s horen daar dan ook niet thuis. Waarom niet? Echt ontspannen kan pas wanneer je privacy gerespecteerd wordt, wanneer je je veilig en beschermd voelt. Op de meeste gsmtoestellen staat een camera en net daarom is gsmgebruik in de publieke thermen verboden.

Bovendien kan je toch pas écht tot rust komen wanneer je onbereikbaar bent? Even niet die vervelende mails van je baas moeten lezen of even niet het telefoontje van je ambetante schoonmoeder moeten aannemen… Constant bereikbaar zijn zorgt voor stress en laat ontstressen nu net het doel van een goed saunabezoek zijn!

Alle leden van de Saunavereniging België hanteren dezelfde regel. Wie langsgaat bij de aangesloten wellnesscentra, wordt verwacht zijn/haar gsm/tablet/… in de locker op te bergen of thuis te laten. Zo maken we samen van elk saunacomplex een gezellige, warme én veilige oase van rust.