De Saunavereniging stunt.

22/02/2019

Zin in een voordelig sauna-uitje? De Saunavereniging stunt met een immens voordelig pakketje: het Spring Break Arrangement. Voor slechts 59 euro krijg je met twee personen toegang tot een wellnesscomplex naar keuze en je mag er bovendien ook nog 20 euro vrij besteden. Een zalige massage of een hapje en een drankje, het kan allemaal. Vergeet alleen niet op voorhand je WellnessCheque aan te kopen in onze webshop om te kunnen genieten van deze actie!

Wil je graag iemand in de bloemetjes zetten deze lente, dan kan dat ook via onze wellnesscheque. Je kan zelf een waarde kiezen of meteen het bedrag van het Spring Break arrangement ingeven. Zo kan de begunstigde zelf kiezen naar welke sauna hij of zij het liefste gaat. Ontdek hier de deelnemende publieke thermen.

Opgelet: deze actie is enkel geldig op weekdagen van 11 maart tot 5 april 2019 en dien je op voorhand te reserveren bij het gekozen wellnesscentrum. Niet geldig op weekend- en feestdagen. Enkel mogelijk op vertoon van een geldige WellnessCheque t.w.v. € 59.

Wist je trouwens dat alle bij de Saunaverenging aangesloten saunacomplexen dienen te voldoen aan de allerstrengste eisen qua hygiëne en waterkwaliteit?