Saunavereniging België lanceert nieuwe Wellness Cheque.

14/12/2017

Saunavereniging België lanceert nieuwe Wellnesscheque

Ben je op zoek naar een leuk eindejaarsgeschenk voor familie of vrienden? Schenk een Wellnesscheque en laat iemand volop genieten of tot rust komen in een wellnesscenter naar keuze.

Vanaf vandaag kan je de Wellnesscheque online aankopen op de gloednieuwe website van de Saunavereniging België (www.saunavereniging.be). De cheques kan je aankopen in bedragen van 35, 50 of 100 euro, of een zelf te bepalen bedrag. Je bestelt de cheque veilig online en je kan hem direct afprinten. Met de Wellness Cheque kan je rechtstreeks bij de aangesloten wellnesscentra betalen.

Beroepsorganisatie

De Saunavereniging België is in 2001 opgericht als beroepsorganisatie. Door de jaren heen is de organisatie uitgegroeid als een kwaliteitskeurmerk voor sauna’s. Door een SVB sauna te bezoeken, kiest je voor een kwalitatieve sauna die in orde is met alle voorschriften. Een sauna die er volop voor gaat om de bezoeker de ultieme sauna- en wellnesservaring te bezorgen.