Veilig naar de wellness.

07/10/2020

Veilig naar de wellness, dat kan!

Een saunabezoek is bovendien meer dan ooit welgekomen. De huidige omstandigheden leren ons namelijk dat een goede gezondheid – zowel geestelijk als lichamelijk – onbetaalbaar is. Dankzij de warmte in een sauna gaat je hart sneller slaan en wordt je bloedcirculatie gestimuleerd. Je lichaamstemperatuur stijgt, waardoor je flink gaat zweten en afvalstoffen worden afgevoerd. Je weerstand verbetert en dat kunnen we dus goed gebruiken! Last but not least: een saunarondje is ontzettend ontspannend en dat is goed voor je geest.

Momenteel hanteren we in onze publieke en private wellnesscentra enkele supplementaire veiligheidsmaatregelen, zodat je zonder zorgen helemaal tot rust kan komen. Zo geldt overal, zowel binnen als buiten, de social distance regel van 1,5 meter.

Wat doen we nog? Sauna’s worden nóg vaker schoongemaakt, gevoelige punten regelmatig ontsmet. We laten minder gasten toe en de faciliteiten zijn zodanig ingericht dat contact met personeel en andere gasten tot een minimum kan worden beperkt.

Onze medewerkers helpen je graag op weg voor een veilig saunarondje en kijken toe op het respecteren van de aangegeven voorzorgsmaatregelen.

Wat verwachten we van jou?

• Op voorhand reserveren is verplicht.
  • Je handen dien je regelmatig te wassen, niet alleen na een toiletbezoek.
  • En als je verkouden bent of griepklachten vertoont, vragen we je thuis te blijven.

Zo kunnen we onze liefde voor wellness samen onbezorgd verderzetten en op een veilige manier genieten van de weldaad van sauna.

Hopelijk tot binnenkort in één van onze wellnesscentra?