SAUNA VERENIGING BELGIË

ALLES OVER SAUNA

Sauna in uw buurt

Beste bezoeker,

Sauna interesseert u? Anders was u niet op onze site terecht gekomen. Net als vele anderen, want er zijn steeds meer en meer mensen die zich aan een sauna- of thermenbezoek wagen. Dat is een evolutie die wij uiteraard alleen maar toejuichen.

Nog veel te veel mensen zijn onwetend over de sauna. Of u nu voor de allereerste keer naar de sauna gaat of een geroutineerd saunabezoeker bent, ons artikel ‘Rondje sauna’ is absoluut het lezen waard. We leggen u er haarfijn uit wat de juiste manier is om een dagje sauna aan te pakken. Van begin tot einde. En uiteraard speelt het afkoelen daarin een grote rol.

Verder willen wij u met deze site meer vertrouwd maken met de verschillende facetten van het sauna- en thermengebeuren. U leest hier de allerlaatste nieuwtjes, ontdekt er allerlei vaak gestelde vragen, vindt hier nuttige links en komt er alles te weten over gezondheid en sauna dankzij onze wetenschappelijk onderbouwde artikels.

Surf zeker eens rond op onze site en moest u toch nog vragen hebben, aarzel dan zeker niet om ons te contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Sauna Vereniging België